Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 33 gevonden artikelen
 
 
  Commentary: How can We Come to Terms when Discussing the Role of Effort from the Perspective of Cognitive Load Theory and Theories of Self-regulated Learning?
 
 
Titel: Commentary: How can We Come to Terms when Discussing the Role of Effort from the Perspective of Cognitive Load Theory and Theories of Self-regulated Learning?
Auteur: Scheiter, Katharina
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 37 () nr. 2 pagina's xx
Jaar: 2025-06-11
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 33 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland