Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  A Classroom Study on the Relationship Between Student Achievement and Retrieval-Enhanced Learning
 
 
Titel: A Classroom Study on the Relationship Between Student Achievement and Retrieval-Enhanced Learning
Auteur: Carpenter, Shana K.
Lund, Terry J. S.
Coffman, Clark R.
Armstrong, Patrick I.
Lamm, Monica H.
Reason, Robert D.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 28 (2015) nr. 2 pagina's 353-375
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland