Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 50 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Unpacking perceived risks and AI trust influences pre-service teachers’ AI acceptance: A structural equation modeling-based multi-group analysis
 
 
Titel: Unpacking perceived risks and AI trust influences pre-service teachers’ AI acceptance: A structural equation modeling-based multi-group analysis
Auteur: Zhang, Chengming
Hu, Min
Wu, Weidong
Kamran, Farrukh
Wang, Xining
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 30 () nr. 2 pagina's 2645-2672
Jaar: 2024-07-27
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 50 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland