Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 31 van 60 gevonden artikelen
 
 
  Investigating the effect of guided inquiry on learners with different prior knowledge in immersive virtual environments
 
 
Titel: Investigating the effect of guided inquiry on learners with different prior knowledge in immersive virtual environments
Auteur: Jin, Shuaizhen
Zhong, Zheng
Li, Kunyan
Kang, Chen
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 17 pagina's 22447-22473
Jaar: 2024-05-11
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 31 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland