Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 60 gevonden artikelen
 
 
  Does knowledge according to the TPACK framework have an impact on student teachers’ beliefs? A path analysis
 
 
Titel: Does knowledge according to the TPACK framework have an impact on student teachers’ beliefs? A path analysis
Auteur: Luik, Piret
Taimalu, Merle
Naruskov, Karin
Kalk, Karmen
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 17 pagina's 23027-23048
Jaar: 2024-05-21
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland