Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 31 van 57 gevonden artikelen
 
 
  Impacts of task value belief and relational quality on hMOOC learner satisfaction in the post-pandemic era: The mediating roles of Learner Engagement and Knowledge sharing
 
 
Titel: Impacts of task value belief and relational quality on hMOOC learner satisfaction in the post-pandemic era: The mediating roles of Learner Engagement and Knowledge sharing
Auteur: Zhang, Yunqing
Zheng, Xinmin
Shen, Bin
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 16 pagina's 21891-21915
Jaar: 2024-05-06
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 31 van 57 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland