Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 59 gevonden artikelen
 
 
  A multi-feedback system integrated simulation-based teacher training to scaffold pre-service teachers’ teaching skills: A phenomenological approach
 
 
Titel: A multi-feedback system integrated simulation-based teacher training to scaffold pre-service teachers’ teaching skills: A phenomenological approach
Auteur: Kelleci Alkan, Özge
Aksoy, Nuri Can
Kulaksız, Taibe
Kaplan, Hatice Aydan
Durmaz, Büşra Nur
Özcan, Mihriban
Kalkavan, Bilge
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 15 pagina's 20691-20713
Jaar: 2024-04-24
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland