Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 60 gevonden artikelen
 
 
  Do emojis really help us to communicate better? Investigating instructor credibility, students’ learning motivation, and performance
 
 
Titel: Do emojis really help us to communicate better? Investigating instructor credibility, students’ learning motivation, and performance
Auteur: Sia, Joseph Kee-Ming
Hii, Ivy S. H.
Jong, Ling
Low, Wai Wah
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 14 pagina's 17889-17913
Jaar: 2024-03-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland