Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 37 van 61 gevonden artikelen
 
 
  How do computational thinking self-efficacy and performance differ according to secondary school students’ profiles? The role of computational identity, academic resilience, and gender
 
 
Titel: How do computational thinking self-efficacy and performance differ according to secondary school students’ profiles? The role of computational identity, academic resilience, and gender
Auteur: Atman Uslu, Nilüfer
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 28 () nr. 5 pagina's 6115-6139
Jaar: 2022-11-09
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 37 van 61 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland