Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 35 van 64 gevonden artikelen
 
 
  Investigating relationships among regulated learning, teaching presence and student engagement in blended learning: An experience sampling analysis
 
 
Titel: Investigating relationships among regulated learning, teaching presence and student engagement in blended learning: An experience sampling analysis
Auteur: Liao, Hongjian
Zhang, Qianwei
Yang, Lin
Fei, Yuenong
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 28 () nr. 10 pagina's 12997-13025
Jaar: 2023-03-22
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 35 van 64 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland