Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 64 gevonden artikelen
 
 
  Effects of the interaction between metacognition teaching and students’ learning achievement on students’ computational thinking, critical thinking, and metacognition in collaborative programming learning
 
 
Titel: Effects of the interaction between metacognition teaching and students’ learning achievement on students’ computational thinking, critical thinking, and metacognition in collaborative programming learning
Auteur: Li, Wei
Liu, Cheng-Ye
Tseng, Judy C. R.
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 28 () nr. 10 pagina's 12919-12943
Jaar: 2023-03-18
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 64 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland