Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 35 van 60 gevonden artikelen
 
 
  K-12 students’ online learning motivation in China: An integrated model based on community of inquiry and technology acceptance theory
 
 
Titel: K-12 students’ online learning motivation in China: An integrated model based on community of inquiry and technology acceptance theory
Auteur: Zuo, Mingzhang
Hu, Yue
Luo, Heng
Ouyang, Hongjie
Zhang, Yao
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 27 () nr. 4 pagina's 4599-4620
Jaar: 2021-11-05
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 35 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland