Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 55 van 61 gevonden artikelen
 
 
  The impact of preservice teachers’ cognitive and technological perceptions on their continuous intention to use flipped classroom
 
 
Titel: The impact of preservice teachers’ cognitive and technological perceptions on their continuous intention to use flipped classroom
Auteur: Arpaci, Ibrahim
Basol, Gulsah
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 25 () nr. 5 pagina's 3503-3514
Jaar: 2020-01-10
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 55 van 61 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland