Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 31 van 41 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ narrative of learning to program in a professional development effort and the relation to the rhetoric of computational thinking
 
 
Titel: Teachers’ narrative of learning to program in a professional development effort and the relation to the rhetoric of computational thinking
Auteur: Monjelat, Natalia
Lantz-Andersson, Annika
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 25 () nr. 3 pagina's 2175-2200
Jaar: 2019-12-06
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 31 van 41 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland