Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 29 gevonden artikelen
 
 
  The impact of technology use and teacher professional development on U.S. national assessment of educational progress (NAEP) mathematics achievement
 
 
Titel: The impact of technology use and teacher professional development on U.S. national assessment of educational progress (NAEP) mathematics achievement
Auteur: Havard, Byron
Nguyen, Giang-Nguyen
Otto, Barbara
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 23 (2018) nr. 5 pagina's 1897-1918
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 29 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland