Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
 
  “As real as it gets”: A Grounded Theory Study of a Reading Intervention in a Juvenile Correctional School
 
 
Titel: “As real as it gets”: A Grounded Theory Study of a Reading Intervention in a Juvenile Correctional School
Auteur: McCray, Erica D.
Ribuffo, Cecelia
Lane, Holly
Murphy, Kristin M.
Gagnon, Joseph C.
Houchins, David E.
Lambert, Richard G.
Verschenen in: Child and youth care forum
Paginering: Jaargang 47 (2017) nr. 2 pagina's 259-281
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland