Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 15 gevonden artikelen
 
 
  “I didn’t realise they had such a key role.” Impact of medical education curriculum change on medical student interactions with nurses: a qualitative exploratory study of student perceptions
 
 
Titel: “I didn’t realise they had such a key role.” Impact of medical education curriculum change on medical student interactions with nurses: a qualitative exploratory study of student perceptions
Auteur: Samuriwo, Ray
Laws, Elinor
Webb, Katie
Bullock, Alison
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 25 () nr. 1 pagina's 75-93
Jaar: 2019-08-07
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland