Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Protocols as curriculum? Learning health advocacy skills by working with transgender patients in the context of gender-affirming medicine
 
 
Titel: Protocols as curriculum? Learning health advocacy skills by working with transgender patients in the context of gender-affirming medicine
Auteur: MacKinnon, Kinnon R.
Ng, Stella L.
Grace, Daniel
Sicchia, Suzanne R.
Ross, Lori E.
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 25 () nr. 1 pagina's 7-18
Jaar: 2019-05-28
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland