Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Peer instruction improves comprehension and transfer of physiological concepts: a randomized comparison with self-explanation
 
 
Titel: Peer instruction improves comprehension and transfer of physiological concepts: a randomized comparison with self-explanation
Auteur: Versteeg, Marjolein
Blankenstein, Floris M. van
Putter, Hein
Steendijk, Paul
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 24 (2018) nr. 1 pagina's 151-165
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland