Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
 
  The role of peer-assisted learning in building evaluative judgement: opportunities in clinical medical education
 
 
Titel: The role of peer-assisted learning in building evaluative judgement: opportunities in clinical medical education
Auteur: Tai, Joanna Hong-Meng
Canny, Benedict J.
Haines, Terry P.
Molloy, Elizabeth K.
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 21 (2015) nr. 3 pagina's 659-676
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland