Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Midterm peer feedback in problem-based learning groups: the effect on individual contributions and achievement
 
 
Titel: Midterm peer feedback in problem-based learning groups: the effect on individual contributions and achievement
Auteur: Kamp, Rachelle J. A.
Berkel, Henk J. M. van
Popeijus, Herman E.
Leppink, Jimmie
Schmidt, Henk G.
Dolmans, Diana H. J. M.
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 19 (2013) nr. 1 pagina's 53-69
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland