Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Mixed-Method Examination of Latinx Teachers’ Perceptions of Daily Behavioral Report Card Interventions to Support Students with ADHD
 
 
Titel: Mixed-Method Examination of Latinx Teachers’ Perceptions of Daily Behavioral Report Card Interventions to Support Students with ADHD
Auteur: Morrow, Anne S.
Villodas, Miguel T.
Frazier, Stacy L.
Raiker, Joseph R.
Liriano, Michelle M.
English, Alexandra J.
Lozano, Cinthya M.
Campez, Mileini
Lesperance, SamSarah
Little, Kelcey J.
Verschenen in: Administration and policy in mental health
Paginering: Jaargang 49 () nr. 1 pagina's 29-43
Jaar: 2021-05-11
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland