Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 91 van 111 gevonden artikelen
 
 
  The Effects of Teacher-Written Direct vs. Indirect Feedback on Students’ Writing
 
 
Titel: The Effects of Teacher-Written Direct vs. Indirect Feedback on Students’ Writing
Auteur: Jamalinesari, Ali
Rahimi, Farahnaz
Gowhary, Hsbib
Azizifar, Akbar
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 192 (2015) nr. C pagina's 8 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 91 van 111 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland