Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 30 van 57 gevonden artikelen
 
 
  Perceived barriers and facilitators of the lesson study approach to promoting productive reflective thinking among student teachers
 
 
Titel: Perceived barriers and facilitators of the lesson study approach to promoting productive reflective thinking among student teachers
Auteur: Azimi, Esmaeil
Kuusisto, Elina
Hatami, Javad
Fardanesh, Hashem
Verschenen in: Thinking skills and creativity
Paginering: Jaargang 48 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 30 van 57 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland