Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
 
  The “no child left behind act” of 2001: Issues and implications for early childhood teacher education
 
 
Titel: The “no child left behind act” of 2001: Issues and implications for early childhood teacher education
Auteur: Hyun, Eunsook
Verschenen in: Journal of early childhood teacher education
Paginering: Jaargang 24 (2003) nr. 2 pagina's 119-126
Jaar: 2003
Inhoud: On January 8, 2002, President G.W. Bush signed into law the No Child Left Behind Act (NCLBA) of 2001. The article which follows examines this legislation, data upon which it is based, and likely outcomes. Moreover, this discussion challenges early childhood teacher educators to work together more closely and more actively with a broad base of concerned professionals to make changes in this short-sighted legal obstacle to research-based, professionally-defined, high quality, early childhood education.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland