Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Documenting children's learning activities: Advancing professional development in early childhood teacher education
 
 
Titel: Documenting children's learning activities: Advancing professional development in early childhood teacher education
Auteur: Currah, Diana
Cooney, Margaret H.
Verschenen in: Journal of early childhood teacher education
Paginering: Jaargang 23 (2002) nr. 3 pagina's 227-233
Jaar: 2002
Inhoud: This article describes how our early childhood education undergraduate certificate program incorporates documentation into the course content. We explain our rationale for choosing documentation as an entry point to learn about the Reggio Emilia approach and how documentation supports our program goals. Then we discuss the process we use to teach the documentation concept including the guidelines and rubrics we developed. The conclusion section presents a set of provocations that have emerged as we reflect on documentation as a form of professional development.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland