Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Practicing What We Teach: Developing Appropriate Practices for Early Childhood Preservice Teachers
 
 
Titel: Practicing What We Teach: Developing Appropriate Practices for Early Childhood Preservice Teachers
Auteur: Maloney, Julie
Bullard, Julie
Verschenen in: Journal of early childhood teacher education
Paginering: Jaargang 18 (1997) nr. 1 pagina's 46-54
Jaar: 1997
Inhoud: We should not be troubled about motivating children for creative behavior. What we should be aware of are the psychological and physical restrictions that the environment places on children to inhibit their own natural curiosity and exploratory behavior. (Rothbart, 1972, p. 90)
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland