Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Does preschool children’s self-regulation moderate the impacts of instructional activities? Evidence from a randomized intervention study
 
 
Titel: Does preschool children’s self-regulation moderate the impacts of instructional activities? Evidence from a randomized intervention study
Auteur: Lonigan, Christopher J.
Hand, Eric D.
Spiegel, Jamie A.
Morris, Brittany M.
Jungersen, Colleen M.
Alfonso, Sarah V.
Phillips, Beth M.
Verschenen in: Journal of experimental child psychology
Paginering: Jaargang 216 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland