Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Relations between harsh discipline from teachers, perceived teacher support, and bullying victimization among high school students
 
 
Titel: Relations between harsh discipline from teachers, perceived teacher support, and bullying victimization among high school students
Auteur: Banzon-Librojo, Lorelie Ann
Garabiles, Melissa R.
Alampay, Liane Peña
Verschenen in: Journal of adolescence
Paginering: Jaargang 57 (2017) nr. C pagina's 5 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: The Foundation for Professionals in Services for Adolescents
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland