Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 19 gevonden artikelen
 
 
  How trait and state positive Emotions, negative Emotions, and self-regulation relate to adolescents' perceived daily learning progress
 
 
Titel: How trait and state positive Emotions, negative Emotions, and self-regulation relate to adolescents' perceived daily learning progress
Auteur: Zhu, Gaoxia
Zheng, Juan
Ratner, Kaylin
Li, Qingyi
Estevez, Melody
Burrow, Anthony L.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 77 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland