Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 12 gevonden artikelen
 
 
  How to help students in their transition to middle school? Effectiveness of a school-based group mentoring program promoting students’ engagement, self-regulation, and goal setting
 
 
Titel: How to help students in their transition to middle school? Effectiveness of a school-based group mentoring program promoting students’ engagement, self-regulation, and goal setting
Auteur: Martins, Juliana
Rosário, Pedro
Cunha, Jennifer
Carlos Núñez, José
Vallejo, Guillermo
Moreira, Tânia
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 76 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland