Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Do peer relationships mediate the association between children’s facial emotion recognition ability and their academic attainment? Findings from the ALSPAC study
 
 
Titel: Do peer relationships mediate the association between children’s facial emotion recognition ability and their academic attainment? Findings from the ALSPAC study
Auteur: White, Rhianna
Russell, Ginny
Qualter, Pamela
Owens, Matthew
Psychogiou, Lamprini
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 64 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland