Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Why are we learning this? Using mixed methods to understand teachers’ relevance statements and how they shape middle school students’ perceptions of science utility
 
 
Titel: Why are we learning this? Using mixed methods to understand teachers’ relevance statements and how they shape middle school students’ perceptions of science utility
Auteur: Schmidt, Jennifer A.
Kafkas, Stephen S.
Maier, Kimberly S.
Shumow, Lee
Kackar-Cam, Hayal Z.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 57 (2019) nr. C pagina's 9-31
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland