Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 17 gevonden artikelen
 
 
  How different levels of conceptualization and measurement affect the relationship between teacher self-efficacy and students’ academic achievement
 
 
Titel: How different levels of conceptualization and measurement affect the relationship between teacher self-efficacy and students’ academic achievement
Auteur: Zee, Marjolein
Koomen, Helma M.Y.
de Jong, Peter F.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 55 () nr. C pagina's 189-200
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland