Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Teachers can do it: Scalable identity-based motivation intervention in the classroom
 
 
Titel: Teachers can do it: Scalable identity-based motivation intervention in the classroom
Auteur: Horowitz, Eric
Sorensen, Nicholas
Yoder, Nicholas
Oyserman, Daphna
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 54 (2018) nr. C pagina's 12-28
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland