Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Measuring the complexity of upper primary school children’s self-regulated learning: A multi-component approach
 
 
Titel: Measuring the complexity of upper primary school children’s self-regulated learning: A multi-component approach
Auteur: Vandevelde, Sabrina
Van Keer, Hilde
Rosseel, Yves
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 38 (2013) nr. 4 pagina's 19 p.
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland