Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Should the chatbot “save itself” or “be helped by others”? The influence of service recovery types on consumer perceptions of recovery satisfaction
 
 
Titel: Should the chatbot “save itself” or “be helped by others”? The influence of service recovery types on consumer perceptions of recovery satisfaction
Auteur: Song, Mengmeng
Du, Jingzhe
Xing, Xinyu
Mou, Jian
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 55 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland