Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Pockets of opportunity: Multicultural marketing strategies for BEP growth
 
 
Titel: Pockets of opportunity: Multicultural marketing strategies for BEP growth
Auteur: Kelly Schaefer
Verschenen in: Work
Paginering: Jaargang 21 (2003) nr. 1 pagina's 89-95
Jaar: 2003-08-05
Inhoud: Ranked among the 50 largest food service corporations in America, the Randolph-Sheppard Business Enterprise Program (BEP) represents a challenging and rewarding career opportunity for Americans who are legally blind. In recent years, however, the number of facilities and facility managers has declined. Multicultural consumers represent a major emerging growth market. The multicultural market is one of the most overlooked retail markets in the United States - and the one with the most buying power and growth potential. Multicultural marketing is among the least understood strategies available to facility managers, vocational rehabilitation counselors and BEP directors. Four major minority markets are discussed and marketing strategies are offered to help BEPs target and serve these unique consumers.
Uitgever: IOS Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland