Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Born for marketing? The effects of virtual versus human influencers on brand endorsement effectiveness: The role of advertising recognition
 
 
Titel: Born for marketing? The effects of virtual versus human influencers on brand endorsement effectiveness: The role of advertising recognition
Auteur: Deng, Fengyi
Tuo, Muyuan
Chen, Si
Zhang, Zichen
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 80 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland