Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 29 gevonden artikelen
 
 
  Customer perceptions of frontline employee service delivery: A study of Russian bank customer satisfaction and behavioural intentions
 
 
Titel: Customer perceptions of frontline employee service delivery: A study of Russian bank customer satisfaction and behavioural intentions
Auteur: Rod, Michel
Ashill, Nicholas J.
Gibbs, Tanya
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 30 (2016) nr. C pagina's 10 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 29 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland