Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Can teacher-student relationship improve the cognitive ability of left-behind children in China? The mediating role of teacher support and learning attitude
 
 
Titel: Can teacher-student relationship improve the cognitive ability of left-behind children in China? The mediating role of teacher support and learning attitude
Auteur: Ye, Xiaomei
Wang, Qiran
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 93 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland