Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 31 gevonden artikelen
 
 
  A mixed methods study of teachers’ use of feedback within middle school social studies classrooms to promote reading comprehension
 
 
Titel: A mixed methods study of teachers’ use of feedback within middle school social studies classrooms to promote reading comprehension
Auteur: Hogan, Erin
Payne, Blair
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 92 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 31 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland