Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 17 gevonden artikelen
 
 
  The power of triple contexts on customer-based brand performance—A comparative study of Baidu and Google from Chinese netizens’ perspective
 
 
Titel: The power of triple contexts on customer-based brand performance—A comparative study of Baidu and Google from Chinese netizens’ perspective
Auteur: Yang, Deli
Sonmez, Mahmut (Maho)
Li, Qinghai
Duan, Yibing
Verschenen in: International business review
Paginering: Jaargang 24 (2015) nr. 1 pagina's 12 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland