Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 42 van 99 gevonden artikelen
 
 
  Impact of the information provided to consumers on their willingness to pay for Champagne: comparison with hedonic scores
 
 
Titel: Impact of the information provided to consumers on their willingness to pay for Champagne: comparison with hedonic scores
Auteur: Lange, C.
Martin, C.
Chabanet, C.
Combris, P.
Issanchou, S.
Verschenen in: Food quality and preference
Paginering: Jaargang 13 (2002) nr. 7-8 pagina's 12 p.
Jaar: 2002
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 42 van 99 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland