Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 27 gevonden artikelen
 
 
  How do classroom behaviors predict longitudinal reading achievement? A conditional autoregressive latent growth analysis
 
 
Titel: How do classroom behaviors predict longitudinal reading achievement? A conditional autoregressive latent growth analysis
Auteur: Tang, Xiaodan
Dai, Ting
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 54 () nr. C pagina's 239-251
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland