Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 34 van 42 gevonden artikelen
 
 
  Teacher–child interaction quality and Chinese children’s academic and cognitive development: New perspectives from piecewise growth modeling
 
 
Titel: Teacher–child interaction quality and Chinese children’s academic and cognitive development: New perspectives from piecewise growth modeling
Auteur: Hu, Bi Ying
Fan, Xitao
Wu, Yan
LoCasale-Crouch, Jennifer
Song, Zhanmei
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 51 () nr. C pagina's 242-255
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 34 van 42 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland