Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Early elementary student-teacher relationship trajectories predict girls’ math and boys’ reading achievement
 
 
Titel: Early elementary student-teacher relationship trajectories predict girls’ math and boys’ reading achievement
Auteur: Valiente, Carlos
Parker, Julia H.
Swanson, Jodi
Bradley, Robert H.
Groh, Brittany M.
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 49 () nr. C pagina's 109-121
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland