Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 23 gevonden artikelen
 
 
  How systematic video reflection in teacher professional development regarding classroom discourse contributes to teacher and student self-efficacy
 
 
Titel: How systematic video reflection in teacher professional development regarding classroom discourse contributes to teacher and student self-efficacy
Auteur: Gröschner, Alexander
Schindler, Ann-Kathrin
Holzberger, Doris
Alles, Martina
Seidel, Tina
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 90 (2018) nr. C pagina's 223-233
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 23 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland