Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Learning science through dialogic inquiry: Is it beneficial for English-as-additional-language students?
 
 
Titel: Learning science through dialogic inquiry: Is it beneficial for English-as-additional-language students?
Auteur: Haneda, Mari
Wells, Gordon
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 49 (2010) nr. 1 pagina's 12 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland