Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 23 gevonden artikelen
 
 
  Teachers as co-regulators of children’s emotions: A descriptive study of teacher-child emotion dialogues in special education
 
 
Titel: Teachers as co-regulators of children’s emotions: A descriptive study of teacher-child emotion dialogues in special education
Auteur: Spilt, Jantine L.
Bosmans, Guy
Verschueren, Karine
Verschenen in: Research in developmental disabilities
Paginering: Jaargang 112 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 23 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland